Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 25 december 2010

Jag läser mera böcker

En fin grej med att vara på resande fot är att man hinner läsa en hel del. När jag var i Skåne läste jag ut "Kavalier & Clay". Den var schysst, men jag hade nog väntat mig mer efter hela hypen och allt det där. På flygplanet påbörjade jag den där boken om nätpirater som jag köpt på Ordfronts julrea. Den slukade jag i ett nafs och nu har jag satt igång med Donna Tartt's "Den hemliga historien". Både Mats och Melika nämnde den som något av en en favoritbok, så jag ger den en chans trots citatet på framsidan av den senaste pocketutgåvan. Jag tänker inte sprida hatstämningar genom att citera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar