Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

torsdag 21 oktober 2010

Lyssnar på radio.

Jag är inne i en period av intensivt arbete. Jag sitter och tecknar hela dagarna. Detta innebär att jag kan konsumera väldigt mycket radio/pod-radio samtidigt. Musik när jag skriver manus. Prat-radio när jag gör något mer hjärndött som t.ex. tuschar. Detta är vad jag lyssnar på:

P3:Soul (söndagar 22-00)
P3:Dokumentär (söndagar 18-20)
SModcast (söndagar)
Hollywood Babble On (måndagar)
P3:HipHop (tisdagar 21-23)
Blowhard (onsdagar)
Jay & Silent Bob get old (torsdagar)
Inkstuds (ingen koll när det kommer nytt)

Tack vare "nätet" behöver jag inte följa dessa tider. Jag lyssnar även på p3:Populär ibland och resten av tiden upptas av Spotify, ITunes och ett fåtal CD-skivor.

4 kommentarer:

  1. Kolla även in wtfpod och the nerdist.

    SvaraRadera
  2. men åh! Underbara människa! Jag har ropat ut mitt stream-radio-behov på facebook utan att få den respons jag suktat efter, och så bara häpp! tadaaa! Simon fixar bästa tipsen! :D <3

    SvaraRadera
  3. Simon: http://wtfpod.com/ http://www.nerdist.com/category/podcast/

    SvaraRadera