Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 21 oktober 2010

Lyssnar på radio.

Jag är inne i en period av intensivt arbete. Jag sitter och tecknar hela dagarna. Detta innebär att jag kan konsumera väldigt mycket radio/pod-radio samtidigt. Musik när jag skriver manus. Prat-radio när jag gör något mer hjärndött som t.ex. tuschar. Detta är vad jag lyssnar på:

P3:Soul (söndagar 22-00)
P3:Dokumentär (söndagar 18-20)
SModcast (söndagar)
Hollywood Babble On (måndagar)
P3:HipHop (tisdagar 21-23)
Blowhard (onsdagar)
Jay & Silent Bob get old (torsdagar)
Inkstuds (ingen koll när det kommer nytt)

Tack vare "nätet" behöver jag inte följa dessa tider. Jag lyssnar även på p3:Populär ibland och resten av tiden upptas av Spotify, ITunes och ett fåtal CD-skivor.

4 kommentarer:

  1. Kolla även in wtfpod och the nerdist.

    SvaraRadera
  2. men åh! Underbara människa! Jag har ropat ut mitt stream-radio-behov på facebook utan att få den respons jag suktat efter, och så bara häpp! tadaaa! Simon fixar bästa tipsen! :D <3

    SvaraRadera
  3. Simon: http://wtfpod.com/ http://www.nerdist.com/category/podcast/

    SvaraRadera