Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 4 januari 2014

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 78! Måns Nilsson gästar!

Nu kommer avsnitt 78 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_78.mp3



Jag sände radio med Måns Nilsson från "Anders och Måns" i gymnasiet. I veckans Arkiv Samtal pratar vi om MAD, Pac-Man, godisförpackningar, bestick, Så funkar det, Wallraff, kakor, Snobben, Klovn, Curb Your Enthusiasm, estniska glassförpackningar, tuggummi på tub, John Hughes och 80-tals-komedier.

4 kommentarer:

  1. Ett toppen avsnitt med en toppengäst, alla viktiga delar fanns med. Välj drycken, recensionen och lite Katten Nisse. Ser framemot nästa avsnitt och podcast året 2014 med arkiv samtal i framkant.

    SvaraRadera
  2. Bra avsnitt med bra gäst! Du har tagit över rollen som Sveriges Marc Maron, Värvet har helt tappat, det var 18 avsnitt sedan en komiker intervjuades. Dessa intressanta gäster du går igenom en kort livshistoria med, vilket uppskattas, skulle jag gärna se komma tillbaka för mer vardagligt snack, eller i temaavsnitt.

    SvaraRadera
  3. A.S har seglat upp som min absoluta podfavorit.

    SvaraRadera