Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 1 november 2013

Jag svarar på "7 sköna" i Sundsvalls Nyheter



Jag gjorde en liten intervju med Sundsvalls Nyheter.

>>Vi har ett stående inslag som startar upp nöjesblocket i tidningen där vi varje vecka intervjuar en aktuell person med hjälp av konversationskort. Det är alltid sju korta frågor och de går under vinjetten ”7 sköna”<<

1. När börjar du kalla en bekant för vän?

– Jag börjar kalla en bekant för vän när jag vill vagga in någon i en falsk trygghet, för att sedan kunna utsätta denna personen för ett fruktansvärt svek.

2. Vad tycker du att en första dejt ska innehålla?

– Jag vet inte. Kanske någon skön "Bellmanhistoria"?

3. På vilket sätt inger en människa förtroende hos dig?

– Muskler.

4. Vad ger dig gåshud?

– När det går dåligt för andra människor.

5. Vilken icke vattentät sak skulle du vilja kunna ta med dig in i duschen?

– Morsan.

6. Vad är intelligens för dig?

– Att felfritt kunna veckla ihop en karta på första försöket.

7. Hur skulle inställningen till cigaretter vara om de uppfanns i dag?

– Folk hade nog tänkt att "herregud vad de här chokladcigaretterna smakar tobak".

1 kommentar: