Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 24 januari 2013

Nu på söndag: Pike har vernissage på Larrys corner!



Klicka för större!

Den legendariske graffitimålaren och konstnären Pike har utställning på Larry's corner (Grindsgatan 35) på söndag. Jag kommer givetvis gå dit och spana in hans nya tavlor klockan 12:30 - 18:30.

Pikes nya verk är otroligt snygga och har hämtat inspiration från bland annat Jack Kirby och matematikern Leonardo Fibonacci.

Facebookevenemanget hittar ni här!

2 kommentarer:

  1. Kul! Har inte sett tidigare verk av honom och Google ger mig bara pikétröjor samt fiskar.. Tips på hemsida eller liknande? Kikar antagligen förbi på söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klicka på länken där jag skrev hans namn!

      Radera