Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 24 september 2010

Hej!

Nu är jag i Göteborg. Galago nummer 100 har kommit och den verkar mycket bra. Idag ska jag signera kl 18 och sen rappa på Bezdomny runt 23:30.

När jag åker tåg brukar jag sno tidningar och kaffe från förstaklassvagnen. Nu har dom bytt ut sitt utbud av vanliga dagstidningar mot tidningen "Äffärsresenären". Dom har löst problemet med lågliv som snattar blaskor. Dom har gjort en tidning som vi inte ens vill kasta gamla dubbdäck efter. Dom gör det allt svårare för oss unga vuxna.

2 kommentarer:

  1. But even worse, is that nonsense "Kupé"...its totally worthless...so "blaaaaaaaaaaa"...I can't even describe the degree of worthlessness...

    SvaraRadera
  2. Intervjun med Joe Labero var skojig.

    SvaraRadera