Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 20 september 2010

Bokmässan-enkät

På torsdag åker jag till Bokmässan i Göteborg för att träffa kompisar, rappa på en klubb och försöka ha roligt. Under mässhelgen signerar jag enligt följande:

Fredag 24/9 kl 18.00
Lördag 25/9 kl 16.00
Söndag 26/9 kl 14.00

Galagos monternummer är A01:40.

Annars hänger jag runt i montern lite då och då, så om inte signeringstiderna passar kanske jag är där i alla fall. Jag kommer att sälja diverse Simon G-relaterade produkter. Är det något speciellt som önskas så förhandsboka här i kommentarfältet. Det som finns i mitt privata lager är:

01. Turist (seriepocket): 100:-
02. Lura mig! (seriebok): 100:-
03. Direkt från Hjärup (seriehäfte): 50:-
04. Simons 120 dagar (seriepocket): 50:-
05. Nybuskis (humorpocket): 50:-
06. Utvalda Demolåtar (Las Palmas-skiva): 100:-
07. Vi blir i familjen (Las Palmas-skiva): 100:-
08. Panik (Far & Son-singel) 50:-
09. Att leva med skammen (Simon G-skiva): 100:-
10. T-shirt (med Simon G-motiv): 150:-

Jag tar med det som folk vill ha.

Slutligen tänkte jag fylla i Loka Kanarps bokmässeenkät. Lokas original hittar du här.

Namn: Simon Gärdenfors
Hemort: Stockholm
Jag har varit på bokmässan i Göteborg (ggr): 12 gånger, om jag inte räknar fel.
På årets bokmässa ska jag: Gå på Galagofesten på torsdag, Rappa på Världens ende-festen på fredag, äta middag med Ordfront på lördag och signera saker under hela mässan.
Mitt bästa bokmässeminne: Min första bokmässa 1997. Någon gång ska jag publicera serien här jag gjorde om den mässan. Publicerades i fansinet Ukraina #6 från 1998.
Några böcker som jag ser fram emot: Självbiografiska fansin.
Jag hoppas få se: Ett roligt flipperspel i Kraft & Kultur-montern.
Jag hoppas slippa: Den värsta bakfyllan.
Mitt bästa bokmässefynd: Aggros serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar