Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 2 juli 2010

Tusch-hingstarna



I Kanada finns ett collage-radioprogram som handlar om tecknade serier. "Inkstuds" heter det och det är underbart om man är autistiskt insnöad på alternativserier. Jag har lyssnat på massor av program med intervjuer med favorittecknare som Joe Matt, Ivan Brunetti och Seth. De intervjuar även mindre kända serieskapare som Ed Piskor och Box Brown (två herrar jag verkligen fastnat för på sista tiden).

Nyligen hade jag äran att bli intervjuad över en mycket hackig telefonuppkoppling. De bad mig att skicka några av mina låtar för att spela i programmet. Jag råkade skicka fel version av Panik (instrumental version för livespelningar, komplett med Edit Piaf-outro) som de okommenterat börjar hela programmet med.

Lyssna här!

2 kommentarer:

  1. Skrattet vid 06:47 bör absolut samplas och nyttjas i låt!

    SvaraRadera
  2. Ja, fan. Ett dylikt avklippt gubbskratt blir svårt att reprisera på naturlig väg.

    SvaraRadera