Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 18 december 2013

Var är min andra Nisse-pocket?



Detta är alltså den pocket jag har. Jag letar efter den mörkblå varianten.

När jag hade kommit över alla serietidningar med Katten Nisse som finns utgivna i Sverige, började jag sortera min samling. Jag hittade årsalbumet "Nisse - Kvarterets skräck" (Semic, 1987) och en humorpocket med titeln "Nisse - Anderssons katt"(Underhållningsförlaget, 1986) i min bokhylla.

Jag hittade dock inte mitt exemplar av den andra pocketboken i serien. Den heter också "Nisse - Anderssons katt" och är utgiven av samma förlag, men den har siffran "2" på ryggen samt en mörkblå bakgrundsfärg. Jag har ägt denna bok, men hittar den inte nu, trots att jag noggrant letat igenom hela lägenheten.

Dags att börja jaga igen alltså. Om ni har den, eller hittar den: Jag betalar bra. Kontakta mig på Facebook eller på gardenfors@email.com

Här listas boken på Seriekatalogen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar