Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

torsdag 9 september 2010

Sigmund G

Nu åker jag till Helsingfors för första gången i mitt liv. Natten innan jag ska resa drömmer jag alltid svettiga drömmar om att missa flygplan. Så även i natt, trots att det är båt vi åker. Enligt Freud är jag alltså egentligen rädd för att missa ett "skjut".

1 kommentar:

  1. Boats to Finland are only good for one thing: Observing characters.

    All sorts of human beings get on that boat. Have fun.

    SvaraRadera