Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

måndag 20 september 2010

Bokmässan-enkät

På torsdag åker jag till Bokmässan i Göteborg för att träffa kompisar, rappa på en klubb och försöka ha roligt. Under mässhelgen signerar jag enligt följande:

Fredag 24/9 kl 18.00
Lördag 25/9 kl 16.00
Söndag 26/9 kl 14.00

Galagos monternummer är A01:40.

Annars hänger jag runt i montern lite då och då, så om inte signeringstiderna passar kanske jag är där i alla fall. Jag kommer att sälja diverse Simon G-relaterade produkter. Är det något speciellt som önskas så förhandsboka här i kommentarfältet. Det som finns i mitt privata lager är:

01. Turist (seriepocket): 100:-
02. Lura mig! (seriebok): 100:-
03. Direkt från Hjärup (seriehäfte): 50:-
04. Simons 120 dagar (seriepocket): 50:-
05. Nybuskis (humorpocket): 50:-
06. Utvalda Demolåtar (Las Palmas-skiva): 100:-
07. Vi blir i familjen (Las Palmas-skiva): 100:-
08. Panik (Far & Son-singel) 50:-
09. Att leva med skammen (Simon G-skiva): 100:-
10. T-shirt (med Simon G-motiv): 150:-

Jag tar med det som folk vill ha.

Slutligen tänkte jag fylla i Loka Kanarps bokmässeenkät. Lokas original hittar du här.

Namn: Simon Gärdenfors
Hemort: Stockholm
Jag har varit på bokmässan i Göteborg (ggr): 12 gånger, om jag inte räknar fel.
På årets bokmässa ska jag: Gå på Galagofesten på torsdag, Rappa på Världens ende-festen på fredag, äta middag med Ordfront på lördag och signera saker under hela mässan.
Mitt bästa bokmässeminne: Min första bokmässa 1997. Någon gång ska jag publicera serien här jag gjorde om den mässan. Publicerades i fansinet Ukraina #6 från 1998.
Några böcker som jag ser fram emot: Självbiografiska fansin.
Jag hoppas få se: Ett roligt flipperspel i Kraft & Kultur-montern.
Jag hoppas slippa: Den värsta bakfyllan.
Mitt bästa bokmässefynd: Aggros serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar