Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 1 augusti 2016

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 212! Saker David Liljemark har fått signerade!

Nu kommer avsnitt 212 av min podcast Arkiv Samtal.



Podcasten finns på iTunes, Acast, Podcaster och alla andra ställen där du hittar poddar.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

David vill prata om saker han fått signerade, men jag försöker undvika ämnet.

Man kan donera pengar till podden på www.patreon.com/arkivsamtal

Twitter: @gardenfors
#arkivsamtal
Instagram: @gardenfors
Snapchat: gardenfors
Facebook: Arkiv Samtal - eftersnackgruppen

3 kommentarer:

  1. tjena Simon!
    Du och David diskuterar en del serietecknare i detta podavsnitt. Fick mig att tänka på ett äldre avsnitt där ni också pratar om serietecknare. Är sugen på att börjar läsa serier men vet inte riktigt var man ska börjar. Har du lust att rekommendera någon bara författare?

    /V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joe Matt "The poor bastard" är en rekomendation.

      Radera
  2. Börja för all del gärna med "Död kompis" och "Simons 120 dagar" av Simon och "Bita i röret" och "Susanna & Bo - deluxe" av David.
    I övrigt är alltid "Maus" extremt nödvändig.

    SvaraRadera