Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 4 januari 2016

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 182! Nisse Hallberg går i terapi!

Nu kommer avsnitt 182 av min podcast Arkiv Samtal.



Podcasten finns på iTunes, Acast, Podcaster och alla andra ställen där du hittar poddar.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

Komikern Nisse Hallberg är gäst och han berättar om någon slags terapi han gått i, där inslag av dockor förekom.

Kommande gig med Simon Gärdenfors:

Linköping: 6:e februari 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme" på Linköping Comedy Festival.
Stockholm: 20:e februari 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme". BILJETTER SLÄPPTA NU!
Västerås: 5:e mars 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme" på Västerås Comedy Festival kl. 23:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar