Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 14 juli 2014

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 105! Kringlan Svensson gästar!

Nu kommer avsnitt 105 av min podcast Arkiv Samtal.



Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Du kan också lyssna och titta på bilder mm via appen A-cast.

Om inget av detta funkar så testa länken nedan:

Arkiv Samtal #105.

Länk till ren mp3:a hittar ni här!



Kringlan berättar om sin "knarkskandal". Simon skrattar baklänges och pratar som skottlossning på moppesemestern.

4 kommentarer:

  1. Öy! Jag har alltid lyssnat på Arkiv Samtal genom appen podcaster, men det senaste avsnittet vägrar dyka upp där. Det bör tilläggas att jag är något av en "aspie" och således inte helt bekväm med att byta lyssningsverktyg till exempelvis iTunes bara sådär. HJÄLP MIG.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska kolla upp det. Den finns i iTunes i alla fall.

      Radera
  2. Skulle vilja ladda ner denna som MP3? Skulle detta kunna gå att trixa till? Alla andra poddar har ju länkar till ren-mp3:orna... går det att ordna? Jag har bara en gammal pissedator och ingen smartphone.... Vill lyssna i min MP3.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu finns den som ren mp3:a på länk ovan!

      Radera