Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 20 februari 2013

CF

Jag är en förespråkare av historier som är berättade rakt på sak. Har alltid haft svårt för surrealism och suggestiva, drömska tendenser, MEN... Jag kan uppskatta estetiken hos till exempel Gary Panter och John Andersson, även om jag nästan aldrig orkar läsa deras serier. Jag tittar på bilderna och blir imponerad. De gånger jag väl ger serier i den här genren en chans och läser dem, blir jag alltid beviken och känner mig tom.

CF är en lirare i det ovan nämnda spelet. Som formgivare och popkonstnär är han dock häpnadsväckande.

Klicka för större bilder!





Klicka här för att kolla närmare på hans nya serie till New York Times.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar