Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 6 september 2012

Varför kvinnor alltid avvisar vissa män

När jag var liten brukade jag köpa serier på loppisar. En favorittidning blev "Shazam!". I nummer 4/1976 finns en serie om en man som "hatar världen och varenda människa". Hur blev han så bitter? I en ruta förklaras det varför kvinnor alltid avvisade honom.


Jag tycker att det blir lite övertydligt här.

"Gift dej med mej! Men du måste förstås lova att vara min slav och alltid lyda mej! Det är bara rätt, eller hur?"

Vilken sorts människa skulle säga något sådant?

1 kommentar:

  1. Han kanske behöver en sån här: http://youtu.be/BizVx2Xdqs0

    Jag fick lite sådana vibbar av killarna i den här videon. Att de var lite bittra över att det inte gick att hitta en kvinna som inte automagiskt ville ha dem eller underkastade sig ovillkorligt. En intressant film hur som helst!

    SvaraRadera