Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 25 juni 2012

Mitt mest lästa blogginlägg någonsin

Knarkskandalen med Far & Son på Hultsfred ledde till mitt mest lästa blogginlägg någonsin. Flera tusen människor klickade in sig på min blogg för att läsa om detta. Då jag har en annons för min nya bok överst på sidan, ledde detta till att jag återigen knep den åtråvärda förstaplatsen på Bokus försäljningslista för tecknade serier. Min fyra år gamla bok "Simons 120 dagar" kom också in på topp-10 igen i och med detta.



Mina mest lästa blogginlägg i övrigt handlar om knarkskandalen med Far & Son i Musikhjälpen samt mitt "scoop" om "Lego-rasismen" i Skrapans köpcentrum.

3 kommentarer:

  1. Du borde ha en podcast. Alltid kul att lyssna när du är med i radio.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte starta en, senast nästa år.

    SvaraRadera
  3. Fan vad gött! Det var kul att lyssna på dig när du gästade tsknas, ditt egna program blir bog suveränt

    SvaraRadera