Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 29 februari 2012

Fanmail

Idag gör jag det lätt för mig genom att publicera ett brev jag fick i förrgår.

"Jag började lyssna på Las Palmas via en kompis för typ 2 år sedan, han visade era mest kända låtar och det slutade med att jag hade lyssnat på allihopa, från bonustracks till (cp)Knäppa Klipp.

Hursomhelst, jag var i Australien för ett tag sen och var på en roadtrip varpå jag visade mina kompisar Las Palmas, och vi satt och lyssnade typ 400 timmar sammanlagt skulle jag tippa på. Till slut kom vi till det trista läget att vi hade hört alla låtar minst 200 ggr.

Inte nog med det så hade vi kört vilse in the middle of nowhere.
På något mirakulöst sätt lyckas jag få mitt spotify att utvecklas till premium (jag har gratisversionen i vanliga fall, metafor: tänk att ghost pokemonen Hunter utvecklas till Gengar utan att du har bytt över han med en kompis gameboy (enda sättet i vanliga fall).

Anyways, så av någon slump på relaterad artist ser jag "Simon G", trycker in på länken och upptäcker att vi totalmissat att du släppt ett solo-album! Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan som uppstod i bilen utan att bli för känslosam, men det var en väldigt härlig känsla. Du räddade våran sista tid i Australien!

'Att leva med skammen' är ett av de fetaste albumen jag lyssnat på under mina 20 år, thumbs up dude!

Christoffer Andersson"

Jag blir alltid glad av beröm, speciellt i skriven form. Att få beröm rakt i ansiktet kan också vara trevligt, men det kan ibland leda till konstig stämning.

Skivorna som nämns i texten hittar ni här:
Las Palmas
Simon G

Christoffer frågade även om en av mina böcker:

– Din bok "Simons 120 dagar" står att den är slutsåld på bokus.com samt slut hos förlaget? Stämmer denna tråkiga fakta?

– Nej, det stämmer inte. Första upplagan är slut, men det finns en ny upplaga och man kan köpa boken via Bokus om man klickar på versionen med gyllene omslag (istället för den lila). På Adlibris är samma bok hela 33 kronor billigare. Köp den där.

3 kommentarer: