Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 28 januari 2012

Presstexten till "The Sushi USB EP" med Far & Son



Efter fyra års arbete har Far & Son nu lyckats skrapa ihop 6 låtar till en EP. Vi bjuder på det vi gör bäst. Fula ord, knark och rå humor. Trallvänliga melodier och medryckande rytmer som lockar till dans. Genom våra texter vill vi normalisera ett destruktivt beteende hos det uppväxande släktet. Ungdomar med svagt psyke kommer att förstå att det är modigt att missbruka narkotika och fegt att ha en utbildning att falla tillbaks på. Barn som hört våra låtar på Spotify kommer att bli nyfikna på att testa LSD. Här har ni "The Sushi-USB EP". Slit den med hälsan.

Sök efter skivan på iTunes eller Spotify.

5 kommentarer:

  1. SoundCloud, betala för wav/MP3? Vore jättefint. <3

    SvaraRadera
  2. Det är komiskt att ni driver om vad eran musik gör, när jag vet att den delvis är ansvarig för flera av mina kompisars drogbruk.

    Det är självklart deras fel, men var inte helt blinda inför den effekt eran musik kan ha.

    SvaraRadera
  3. Vad är det för märke på knapparna på bilden?

    SvaraRadera
  4. Anonym: Du menar att dem inte hade hamnat där annars på ett eller annat sätt? Drogromantisering finns ju precis ÖVERALLT. Fult och lägga skulden på människor som inte känner dina kompisar. Jag har inte ens testat tobak och har lyssnat på slagsmålsklubben och dylikt sen puberteten typ, samt hängt med både brukare och missbrukare. I slutändan är det ändå ens eget val.

    SvaraRadera
  5. För min del så har Simon G och flashback visst ansvar för mitt knarkande. Fast det är med glädje i rösten jag säger det.

    Man ska inte lyssna på knarkmusik och hänga på dödsknarkarnazistforum när man är 14 har jag fått reda på såhär i efterhand.

    SvaraRadera