Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 11 september 2011

Elva!!!!!!!!!!!111111ETTETTETT

Idag vaknade jag elva minuter över elva. Jag såg att min mamma hade ringt, så jag ringde upp. Hon snackade om att det var den 11:e september. Då berättade jag att jag vaknat elva minuter över elva den elfte september 2011.

"Tänk dig om två månader. Liksom klockslaget 11:11 11/11 2011." sa jag.
"Ja, det blir ju väldigt mycket ettor. Det blir det." svarade min mamma.

5 kommentarer:

  1. jag gifte mig första gången 11/11
    det är krigsveteraners dag i usa. very symbolisk of the marriage

    SvaraRadera
  2. I don't think so much about numbers. I am not good with numbers either so maybe thats why I never notice such things. I can have 00000000 in front of my eyes and I won't think anything of it.

    SvaraRadera
  3. https://www.facebook.com/event.php?eid=114620898599852

    SvaraRadera
  4. haha, min morsa hade kunnat kläcka ur sig exakt samma sak! himla gulligt

    SvaraRadera