Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 31 augusti 2011

Jag är med i Rocky!



Jag har haft en följetong som gått i Rocky Magasin i snart två år. Utropstecknet i rubriken skrev jag bara för att vara rolig. Någon gång ska jag lägga upp de Rocky-strippar där jag medverkar som figur, men jag pallar inte scanna just nu.

Bilden ovan är en detalj från omslaget till det nya numret. En av säljtexterna på utsidan är "STARKA SERIER! SIMON GÄRDENFORS". I nästa nummer (som kommer i oktober) har jag med den sista delen i följetongen. Alla seriesidor som gått i Rocky kommer att samlas i en bok, som jag planerar att släppa nästa år. I denna kommer det även att finnas en mängd tidigare opublicerade seriesidor, exklusiva för boken.

3 kommentarer:

  1. The last one you had in rocky was really good. That light therapy stuff cracked me up. I'll check this one out as well.

    SvaraRadera
  2. Den är så jädra snygg!!! Och bra så klart. Men fan va snygg den är!

    SvaraRadera