Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 22 augusti 2010

Get Ready to PARTY




Nu är det bara några dagar kvar tills releasefesten för min skiva "Att leva med skammen" och för Sandro Ms "Min egen värld". Torsdag 26 augusti på Larry Corner, alltså. Jag och Sandro kommer att vara där från klockan 19 och sitta vid ett bord och skaka hand med folk. 19:30-20:30 uppträder vi med varsin liten konsert och sen kör vi en andra show 21:00-22:00. Vi kommer att hålla stenhårt på dom tiderna, så kom i god tid.

Fotot föreställer Sandro och mig från Hultsfred 2005.

4 kommentarer:

  1. Oh...this Sandro guy is tall!

    Nice! Will be there for the "skaka hand" and to get your CD...100kr right? Hope the line of people will not be too long...

    and hope you are feeling better...with ur flu and all...

    SvaraRadera
  2. Med lite skohorn kan man se bilden som en (ofrivillig) parafras på en gammal klassisk Union Carbide-plansch.

    SvaraRadera
  3. W: Japp, och jag är kort. Jag är nästan helt frisk redan.

    G-L: Och länken?

    SvaraRadera
  4. http://www.sweconpos.com/posters/union91.jpg

    SvaraRadera