Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

måndag 4 januari 2016

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 182! Nisse Hallberg går i terapi!

Nu kommer avsnitt 182 av min podcast Arkiv Samtal.



Podcasten finns på iTunes, Acast, Podcaster och alla andra ställen där du hittar poddar.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

Komikern Nisse Hallberg är gäst och han berättar om någon slags terapi han gått i, där inslag av dockor förekom.

Kommande gig med Simon Gärdenfors:

Linköping: 6:e februari 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme" på Linköping Comedy Festival.
Stockholm: 20:e februari 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme". BILJETTER SLÄPPTA NU!
Västerås: 5:e mars 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme" på Västerås Comedy Festival kl. 23:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar