Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 1 juni 2015

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 151! Pst/Q från Mobbade barn med automatvapen gästar!

Nu kommer avsnitt 151 av min podcast Arkiv Samtal.



Podcasten finns på iTunes, Acast, Podcaster och alla andra ställen där du hittar poddar.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

Rapparen Petter Stenqvist pratar om humor, lyckopiller, kodein, bildkonst och om hur han lever sitt liv idag.

4 kommentarer:

  1. Vart kan man köpa tröjan med trycket?

    SvaraRadera
  2. Ingenstans just nu, men nya kommer inom kort.
    Då kommer det tillkännages på min Twitter, min Facebook och min Instagram.
    -Petter

    SvaraRadera
  3. Simon! Little Jinder till podden...NU?! :)

    SvaraRadera
  4. Går det att komma i kontakt med Petter Stenqvist? Skulle vilja maila lite kort med honom bara.

    SvaraRadera