Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 29 juli 2011

Då börjar det "dra ihop sig"...


Då har det blivit dags för den sista kvällen i AFS (Amerikas Förenta Stater), för den här gången. Jag kommer hem på lördag kväll, och blir nog anträffbar först på söndag. Ikväll ska Shannon ta med oss till någon sorts bar i Chinatown.

Frukosten i morse intogs på International House of Pancakes. Smaskens med jordgubbar och grädde. I övrigt har jag hunnit med ett par "businessmöten" i Hollywood, besökt Galco's Soda Pop Stop (Aggro kommer snart lägga upp filmklipp med läskprovning med mera), ätit en halv rymdkaka, köpt några dvd-filmer och badat i en pool. Till slut åt vi även på Krispy Kreme. Jag tog en Lemon Kreme Pie-donut, den hade liksom en tuff citronsmet i mitten. Ja, herre jävlar vilken semester det var.

1 kommentar:

  1. Vill man vara mer specifik kan man också använda benämningen NAFS.

    SvaraRadera