Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 23 februari 2011

Missa inte fest



I övermorgon uppträder jag med City på Strand i Stockholm. Nästa helg är det dags för mig att uppträda igen, och det är dags för dig att anmäla dig redan nu om du vill gå. Det finns bara 100 biljetter och enligt ryktet kommer dom att försvinna snabbt som Sören. Denna info fick jag från Lovis' manager Maja Asperö Lind:

-----------------------------------------

den 5 mars kl. 22:00 - den 6 mars kl. 03:00

Lilla Lovis firar sin nya video "Brudar med små pattar kan dra åt helvete" med en hattfest ut ur denna värld.

Maila ditt namn och personnummer till fest@lillalovis.se

Dresscode: hatt

DJs
Emmanuel Moreno
Maja Asperö Lind

Live
Simon G
Lilla Lovis

Ingen hatt, ingen hattfest!
Inget namn och personnummer, ingen hattfest.
Skicka ditt mail, fixa din hatt!

Mer info kommer!

Lilla Lovis loves you all!

-----------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar